dilluns, 7 de març del 2011

Una nova etapa

Ja fa molt de temps que no publicava una entrada en aquest bloc que vaig crear, inicialment, amb motiu de l’assignatura d’Interculturalitat i Educació. La experiència va ser tan bona i em va entusiasmar tant que vaig decidir continuar publicant petites coses.
Poc a poc, la vida professional em va demanar més temps en el camp tecnològic i em vaig dedicar a altres blocs. Aquest es va quedar petit per les meves intencions i ara me n’adono que ni tan sols em vaig acomiadar...
L’assignatura de Noves Tecnologies de la Informació i de la Comunicació que també curso a la UOC em dona una oportunitat nova de treure-li la pols a aquest bloc. Qui el visiti, pot fer una passejada pels seus articles antics i fer-se una idea de les coses que em preocupen i em motiven. Espero que sigui una passejada agradable!!!
Ens anem llegint i escrivint!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada